Forgot password?
 Register
View: 41|Reply: 3

Nu Ben Je Van Mij - Amanda Brittany - Dutch

[Copy link]
Pinbks
Pinbks  Post time 07-03-2025 17:04 |Read mode
Ze dacht dat ze hier veilig was...
Een afgelegen huis aan het meer. Zes vreemden met iets te verbergen. Wie is op zoek naar wraak? Wie zal zijn tijd hier overleven?
Wanneer Polly zich inschrijft voor een kunstcursus in het Lake District, is het een ontsnapping aan de stress van de afgelopen maanden, toen zij en haar huisgenoot werden gestalkt. Daarnaast biedt deze cursus Polly de kans om meer te ontdekken over haar familiegeschiedenis - Polly gelooft dat haar biologische moeder hier heeft gewoond.
Maar al snel wordt haar verblijf angstaanjagend. De glamoureuze nieuwe eigenaren ontvangen verontrustende dreigementen. en iemand saboteert Polly's kunstwerken.
De gasten lijken allemaal iets te verbergen. En dan verdwijnt een van hen.
Probeert iemand Polly bang te maken? Heeft de stalker haar gevolgd naar Lakeside House? Of hebben de enge gebeurtenissen iets te maken met de familie die ze nooit gekend heeft?
Nu ben je van mij is een zenuwslopende, duistere en verontrustende psychologische thriller. Als je van Lucy Foley of C.L. Taylor houdt, zal Amanda Brittany je zeker aanspreken.

Screenshot_2025-07-03 Nu ben je van mij (ebook), Amanda Brittany 9789044395952 B.png

Nu ben je van mij (Amanda Brittany) (thriller 5:2025).epub

311.78 KB, Downloads: 1, Download cost : Pin -30

Price: 100 Pin  [Payments Log]  [Buy]

Rate

Number of participants 1Pin +30 Collapse Reason
Caro1970 + 30 Thank you very much!

View Rating Log

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Post time 07-04-2025 16:58 | Show all posts
thanks
Post time 07-04-2025 23:54 | Show all posts
Thanks for sharing!